مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-09اقتصادي

طلب بیش از400نفر از مالباختگان پرونده گلیم و گبه باقی مانده است


دادستان کرمانشاه از پرداخت طلب 97 نفر دیگر از مالباختگان پرونده گلیم و گبه خبر داد و گفت: طلب 400 نفر دیگر از مالباختگان پرونده گلیم و گبه باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهرام کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از واریز بخشی دیگر از طلب مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان خبر داد و اظهار کرد: طلب 97 نفر دیگر از مجموع 531 مالباخته باقی مانده پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان به حساب آنها واریز شد.

وی با اشاره به مبلغ واریزی در این مرحله از پرداخت طلب های این پرونده، تصریح کرد: در این مرحله یک میلیارد و 400 میلیون تومان از طلب 97 نفر دیگر از مالباختگان پرداخت و به صورت کامل با آنها تسویه شد.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر طلب بیش از 400 نفر دیگر از مالباختگان باقی مانده که آن هم به محض فروش باقی مانده اموال متهم پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پیش از این طی چهار مرحله 120 میلیارد تومان به حساب مالباختگان پرونده کلاهبرداری گلیم و گبه کرمانشاهان واریز شده بود، اعلام کرد: مجموع مالباختگانی که طی این چهار مرحله با آنها تسویه شده یازده هزار و 288 نفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب بیش از400نفر از مالباختگان پرونده گلیم و گبه باقی مانده است

طلب بیش از400نفر از مالباختگان پرونده گلیم و گبه باقی مانده است