مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-09سياسي

مسکن اولویت دولت باشد


امام جمعه رشت با بیان اینکه دادن بخش مسکن به بخش خصوصی خسارت زا است، گفت: با توجه به وضعیت سامانه های ساخت وساز مسکن خصوصی با باند و رانت خون بی مسکنتان چکیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسولی فلاحتی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه رشت در مصلا این شهر با اشاره به لزوم عفت در شهوت رانی از نگاه اسلام اظهار کرد: کسانی که در مسائل جنسی با شرم و حیا برخورد کنند محبوب خدا هستند چراکه حیای در شهوت، مانع بسیاری از ریزش های اخلاقی و انسانی می شود.

 وی با اشاره به اینکه 56 سال قبل در 21 مهر سال 43 قرارداد ننگین کاپیتولاسیون به دست دو مجلس شورای ملی و مؤسسان به تصویب رسید، گفت: امام خمینی (ره) در آبان همان سال موضع گرفته و فرمودند من نمی دانم دستگاه جبار از قرآن کریم چه بدی  دیده است و چه ضرری از پناه قرآن و اسلام برده که این قدر  پافشاری برای محو اسم آن دارند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: کاپیتولاسیون به این معناست که اگر چنانچه یک گروهبان آمریکایی بزند در گوش یک افسر ارشد ایرانی، کسی حق ندارد او را تحت تعقیب قرار دهد و اگر یک آمریکایی سگش را در خیابان تکان می داد هیچ ایرانی نمی توانست نگاه خشم آلود به سگ آمریکایی ها داشته باشد و این به معنای کامل  ذلت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن اولویت دولت باشد

مسکن اولویت دولت باشد