مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 06:202020-10-09حوادث

33 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نهاوند دستگیر شدند


کشف دو میلیارد ریال اموال مسروقه در اسدآباد، دستگیری 33 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نهاوند و دستگیری سارق دوچرخه در فامنین عناوین اخبار انتظامی استان همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری دو سارق مغازه و کشف 135 عدد گوشی تلفن همراه مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان اسدآباد خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: هفته گذشته در پی وقوع سرقت شبانه از یک مغازه فروش تلفن همراه در شهرستان اسدآباد و سرقت 135 عدد انواع تلفن همراه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با حضور در محل، به جمع آوری شواهد، قرائن و مستندات پرداختند و با توجه به تخریب دوربین مدار بسته این مغازه، با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، دو متهم در این خصوص شناسایی و با اخذ مجوز قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در بازجویی های فنی و مواجهه با مستندات موجود، به سرقت 135 عدد انواع تلفن همراه که ارزش آنها توسط کارشناسان دو میلیارد ریال برآورد شده، اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی و انتقال آنان به زندان مرکزی همدان از شهروندان خواست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نهاوند دستگیر شدند

33 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نهاوند دستگیر شدند