مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-07اجتماعي

برای اجرای مناسب سازی مدارس فقط به موارد فیزیکی توجه شده است


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اهمیت مناسب سازی آموزشی مدارس استثنایی کشور گفت: متاسفانه برای اجرای مناسب سازی مدارس فقط به موارد فیزیکی توجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد حسینی ظهر چهارشنبه در آیین کلنگ زنی مدرسه استثنایی خیر ساز در اسلامشهر با اشاره به اینکه در همه کشورها شرایط برابر و استفاده از آموزش برای همه افراد ایجاد شده است اظهار داشت: در حال حاضر در کشور 152 هزار دانش آموز استثنایی تحت پوشش نظام آموزش و پرورش استثنایی کشور هستند و 23 مدرسه ویژه نابینایان و 100 مدرسه مخصوص ناشنوایان مشغول به فعالیت می باشند.

حسینی با بیان اینکه هم اکنون 24 نوع مدرسه خاص در کشور در حال فعالیت است، گفت: در این مدارس دانش آموزان با هر شرایطی تحت آموزش قرار می گیرند و برای هر گروه آموزشی متناسب ارائه می شود.

وی در ادامه در خصوص مناسب سازی مدارس برای دانش آموزان خاص افزود: متأسفانه در این زمینه فقط به بحث مناسب سازی فضای فیزیکی مدارس توجه شد و به جهات دیگر این طرح از جمله مناسب سازی کادر آموزشی، امکانات و تجهیزات و روش های برخورد و تدریس برای ارائه آموزش ها به 7 گروه تحت پوشش آموزش و پرورش استثنایی به اضافه دانش آموزان عادی توجهی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اجرای مناسب سازی مدارس فقط به موارد فیزیکی توجه شده است

برای اجرای مناسب سازی مدارس فقط به موارد فیزیکی توجه شده است