مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-07اقتصادي

واحدهای کارگاهی برای گرمایش ناچار به قاچاق سوخت شده اند


رییس اتحادیه چوب و فلز شاخه مبل برخوار گفت: واحدهای کارگاهی به علت حمایت نشدن دستگاه های مسؤول، ناچار به قاچاق ماهیانه 50 هزار لیتر سوخت از استان های دیگر به منظور گرمایش واحدهای خود شدند.

- علی فتاحی امروز در حاشیه جلسه بررسی مشکلات تولیدکنندگان صنایع دستی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهر اظهار کرد: واحدهای کارگاهی به علت حمایت نشدن دستگاه های مسؤول، ناچار به قاچاق ماهیانه 50 هزار لیتر سوخت از استان های دیگر به منظور گرمایش واحدهای خود شدند.

رییس اتحادیه چوب و فلز شاخه مبل برخوار که سخن می گفت، خاطرنشان کرد: سال هاست 250 کارگاه تولیدکننده مبل و منبت با 700 تولیدکننده برای تأمین گرمایش واحدهای خود به قاچاق گازوییل از استان های هم جوار استان اصفهان روی آورده اند.

وی به تولید ماهیانه 350 دست مبلمان منبت کاری شده به ارزش تقریبی میلیاردها تومان در دولت آباد برخوار اشاره کرد و افزود: این مشکل واحدهای کارگاهی می تواند با تعامل اداره های کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، صنعت معدن و شرکت پخش فراورده های نفتی استان اصفهان قابل حل شدن است.

این تولیدکننده صنایع چوبی با تأکید بر اینکه مشکل بیمه منبت کاران و صنعتگران این رشته صنایع دستی باید حل شود، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا مبل منبت دولت آباد بلندآوازه تر از همیشه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای کارگاهی برای گرمایش ناچار به قاچاق سوخت شده اند

واحدهای کارگاهی برای گرمایش ناچار به قاچاق سوخت شده اند