مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-07فرهنگي

ماجرای بازیگر شدنِ «وحدت»


رضا ارحام صدر و نصرت الله وحدت با هم تست هنرپیشگی دادند، با هم پذیرفته شدند و تا سال ها به عنوان زوج هنری تئاتر اصفهان، روی صحنه می درخشیدند؛ - ایسنا/اصفهان رضا ارحام صدر و نصرت الله وحدت با هم تست هنرپیشگی دادند، با هم پذیرفته شدند و تا سال ها به عنوان زوج هنری تئاتر اصفهان، روی صحنه می درخشیدند؛ حالا از فوت ارحام صدر 12 سال گذشته و دیشب خبر رسید که وحدت نیز در بیمارستان ایرانمهر تهران، جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

ناصر کوشان، هنرمند و پژوهشگر تاریخ تئاتر اصفهان در گفت وگو با ایسنا ماجرای ورود نصرت الله وحدت و رضا ارحام صدر را به دنیای بازیگری چنین شرح می دهد: زمانی که رضا ارحام صدر 17 یا 15 ساله بود، برحسب اتفاق با نصرت الله وحدت در چهارباغ آشنا شد.

آن ها با هم به سینما مایاک و سینما ایران می رفتند و فیلم های کمدی ای که پخش می شد را با دقت تماشا می کردند؛ سپس به خاطر عشق و علاقه ای که به سینما و بازیگری داشتند، وارد بیشه های کنار زاینده رود می شدند، خودشان را به جای لورل و هاردی و سایر شخصیت هایی که در فیلم دیده بودند می گذاشتند و نقش بازی می کردند.

زمانی که می خواستند تارزان را بازی کنند دیدند یک شخصیت کم است، به همین خاطر آقای عیوقی، خواهرزاده ارحام صدر را هم وارد این تمرین و تقلید خود کردند، تا اینکه تئاتر جلفا راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بازیگر شدنِ «وحدت»

ماجرای بازیگر شدنِ «وحدت»