مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:202020-10-07سياسي

دلسوزانه با جریان انقلابی بویراحمد؛ مراقب موج سواران 1400 باشید


در دوره اخیر انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز همین تشتت و دو دستگی ادامه پیدا کرد و نیروهای انقلاب در مرکز استان عملا به دو دسته تقسم شدند.

- خبرگزاری فارس یاسوج؛ داریوش بهنیا- نیروهای انقلاب چه پیشکسوت و جوان در شهرستان های بویراحمد و دنا و مارگون از چهره های شناخته شده جریان انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می ر وند که از ابتدای شکل گیری انقلاب تاکنون با همه سختی ها و آسیب های سیاسی وارده همچنان ثابت قدم در این جریان اصیل سیاسی بعد از گذشت 4 دهه هرگز عقب نشینی نکرده اند.

هر چند واکاوی دلایل برخی تفرق ها در این جریان سیاسی در مجال کنونی قابل نمی گنجد اما چنین تفرقی در همه جای کشور و در اردوگاه جریان رقیب با شدت بیشتری اتفاق افتاده ولی با همه این تحولات همچنان جریان انقلابی در راستای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب در میدان حضور دارد.

در شهرستان بویراحمد علاوه بر نیروهای قدیمی و کارکشته جریان انقلابی جوانان خوشفکر بسیاری در این گفتمان تعریف می شوند که برای ترویج و بسط انقلابی گری در سطح شهرستان و استان همواره دغدغه مند و پای کار هستند.

متاسفانه در چند دوره اخیر انتخابات مجلس شورای اسلامی نه تنها در سطح شهرستان بویراحمد بلکه در سایر حوزه های انتخابیه استان نوعی تشتت و دوگانگی به وجود آمد و نیروهای جریان انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلسوزانه با جریان انقلابی بویراحمد؛ مراقب موج سواران 1400 باشید

دلسوزانه با جریان انقلابی بویراحمد؛ مراقب موج سواران 1400 باشید