مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-07اجتماعي

خانه ای از جنس تجربه های گرانسنگ/ این خانه شبیه سرای سالمندان نیست+عکس


هشت نفر بودند، مادرانی که فرزندان موفقی را تحویل جامعه داده اند اما تعدادی از آنان به دلیل فقر و تعدادی هم به دلیل تنهایی اینجا را برای زندگی برگزیده اند، - خبرگزاری فارس استان کردستان/شیرین مرادی؛ سوژه این بار ما را به مسیری می کشاند که انتهایش رسیدن به گنجینه ای از تجربه و مهربانی است.

در همین نزدیکی، خیابان معراج سنندج در ابتدای کوچه گلستان نهم زنگ آیفون درب آهنی قهوه ای رنگی را به صدا در می آورم، خانمی جوان با مهربانی درب را به رویم می گشاید و ما را مهمان دل های مهربان 8 مادر ساکن در سرای حمایتی سنندج می کند.

سرای حمایتی که در بهمن ماه 96 راه اندازی شد تا گونه ای متفاوت از دیگر سراهای سالمندان را نشان دهد و بنا به گفته ساکنان امروز آن، حس و حال زندگی در کانون خانواده را برایشان تجلی می سازد.

هشت نفر بودند، مادرانی که فرزندان موفقی را تحویل جامعه داده اند اما تعدادی از آنان به دلیل فقر و تعدادی هم به دلیل تنهایی اینجا را برای زندگی برگزیده اند، خانه ای از جنس تجربه های گرانسنگ، خانه ای حمایتی که هشت نفر از بانوان در آن سکونت دارند، هر کدام از یک شهر و دیار، اما مانند یک خانواده در کنار هم زندگی می کنند، هر کدام رازها و داستان هایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه ای از جنس تجربه های گرانسنگ/ این خانه شبیه سرای سالمندان نیست+عکس

خانه ای از جنس تجربه های گرانسنگ/ این خانه شبیه سرای سالمندان نیست+عکس