مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 13:252020-10-06پزشكي

توزیع موارد حمایتی وزارت بهداشت فراگیر نیست


با وجود آنکه بار درمانی به خیلی از مراکز خارج از مجموعه وزارت بهداشت نیز وارد است، این وزارتخانه در توزیع موارد حمایتی نگاه فراگیری ندارد و نگاهش درون وزارتخانه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید چوبینه درباره توزیع واکسن آنفلوآنزا در بین کادر درمان مراکز درمانی شهرداری تهران گفت: همانطور که آمار رسمی وزارت بهداشت نشان می دهد، ابتلا به کرونا در کشور اوج گرفته است و مراجعات نیز به طبع آن به درمانگاه های مختلف به ویژه درمانگاه های شهرداری تهران نیز افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مراجعات شبه کرونایی با این پیش فرض که با اطمینان بیشتری می توان آنها را کرونا فرض کرد، خیلی بیشتر از گذشته شده است و پزشکان مراکز درمانی ما افزایش مراجعات را گزارش می کنند.

دکتر چوبینه ادامه داد: متاسفانه وزارت بهداشت با وجود آنکه بار درمانی به خیلی از مراکز خارج از مجموعه وزارت بهداشت نیز وارد است، در توزیع موارد حمایتی نگاه فراگیری ندارد و نگاه درون وزارتخانه ای دارد.

مراکزی مانند مراکز درمانی ما نیز از روز اول شیوع کرونا همپای وزارت بهداشت مشغول به خدمت بود، اما در تقسیم بندی های وزارت بهداشت جایگاهی برای همکاران ما در نظر گرفته نشده و این گلایه ای است که از همکارانم در وزارت بهداشت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع موارد حمایتی وزارت بهداشت فراگیر نیست

توزیع موارد حمایتی وزارت بهداشت فراگیر نیست