مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-06فرهنگي

با پخش تبلیغات در نقطه حساس سریال اعصاب مخاطب را خرد نکنیم


در نشست بررسی تبلیغات بازرگانی در صداوسیما بر لزوم رعایت قواعد مشخص برای پخش تبلیغات تاکید شد و در این زمینه مثال آورده شد که درست نیست درست در نقطه حساس پخش یک سریال، - در نشست فرصت ها و تهدیدهای آگهی های بازرگانی برای رسانه ملی عنوان شد با پخش تبلیغات در نقطه حساس سریال اعصاب مخاطب را خرد نکنیم در نشست بررسی تبلیغات بازرگانی در صداوسیما بر لزوم رعایت قواعد مشخص برای پخش تبلیغات تاکید شد و در این زمینه مثال آورده شد که درست نیست درست در نقطه حساس پخش یک سریال، تبلیغات پخش و به واسطه آن اعصاب مخاطب خُرد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست نقد و بررسی فرصت ها و تهدیدهای آگهی های بازرگانی برای رسانه ملی در اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد.

محسن اسماعیلی (منتقد)، علیرضا پویا (منتقد) و ابراهیم شکوری (مدیر کل امور مجلس معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما) از جمله حاضران در نشست امروز ـ سه شنبه ـ 15 مهر ماه بودند.

انتقاد از حجم بالای تبلیغات در صداوسیما، بررسی بودجه این سازمان و ضرورت ضابطه مند شدن تبلیغات بازرگانی و انتقاد به پخش تبلیغات کنکور از جمله موضاعاتی بود که در این نشست مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پخش تبلیغات در نقطه حساس سریال اعصاب مخاطب را خرد نکنیم

با پخش تبلیغات در نقطه حساس سریال اعصاب مخاطب را خرد نکنیم