مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-06اقتصادي

5.6 میلیاردتومان برای آماده سازی زیرساخت های شهرک صنعتی سقز هزینه شده است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: در 3 سال اخیر 5 میلیارد و 650 میلیون تومان برای آماده سازی زیرساخت های شهرک صنعتی سقز و صاحب هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، احمد خسروی در نشست با فرماندار و تعدادی از سرمایه گذاران در سقز اظهار داشت: در 3 سال اخیر 5 میلیارد و 650 میلیون تومان برای آماده سازی زیرساخت های شهرک صنعتی سقز و صاحب هزینه شده است و در آینده نزدیک مرکز فناوری سقز در شهرک صنعتی شماره یک سقز راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: در این نشست علاوه بر اینکه در راستای گام برداشتن برای رفع مشکل 5 واحد صنعتی سقز برنامه ریزی شد، از فردا هم برای رفع مشکلات زیرساختی در شهرک صنعتی صاحب از جمله آب و برق اقدام می شود.

خسروی گفت: هم اکنون در شهرک صنعتی سقز و ناحیه صنعتی صاحب 96 واحد مستقر هستند که از این تعداد 30 واحد غیر فعال است که در صدد آن هستیم در سال جهش تولید آنان را به عرصه تولید برگردانیم.

فرماندار شهرستان سقز هم در این نشست یکی از مشکلات حال حاضر در سقر را کمبود زمین جهت واگذاری به سرمایه گذاران دانست که امید است با جانمایی شهرک صنعتی شماره 2 یا توسعه ناحیه صنعتی این مشکل برطرف شود.

کریمیان افزود: بخشی از مشکلات ناحیه صتعتی صاحب عدم آماده سازی زیرساخت های آن در زمان واگذاری به سرمایه گزاران بوده است که در حال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5.6 میلیاردتومان برای آماده سازی زیرساخت های شهرک صنعتی سقز هزینه شده است

5.6 میلیاردتومان برای آماده سازی زیرساخت های شهرک صنعتی سقز هزینه شده است