مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-06اقتصادي

کسب رتبه دوم مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان


مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان رتبه دوم مراکز رشد جهاد دانشگاهی سراسر کشور را به دست آورد.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان رتبه دوم مراکز رشد جهاد دانشگاهی سراسر کشور را به دست آورد.

دکتر سید علی نادر دهقانی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: چرخه حمایت از ایده های نوین و دانش تا مرحله تبدیل شدن آن ها به محصولات یا خدمات فناورانه قابل تجاری سازی و عرضه به بازار، به عنوان رسالت اصلی مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان محسوب می­شود.

وی بیان کرد: مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان جریان دانش و فناوری را در میان دانشگاه ها، مؤسسات تحقیق و توسعه، شرکت های خصوصی، مخترعین و مبتکرین به حرکت انداخته و ارتباط آن ها را با بازار از طریق ایده­های نو و کاربردی تسهیل کرده است.

دهقانی اظهار کرد: این مرکز توانسته با اعتقاد به فرهنگ و کار جهادی به عنوان یکی از مراکز برتر کشور ایفای نقش کرده و رتبه دوم را در میان کل مراکز رشد جهاد دانشگاهی کسب کند.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی لرستان افزود: این رتبه بندی بر اساس شاخص­های مرتبط با فناوری شامل شرکت­ها و واحدهای فناوری مستقر در مرکز رشد، انجام پروژه­های فناورانه، محصولات ساخته، قراردادهای فروش، ثبت اختراعات و ثبت شرکت های دانش بنیان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه دوم مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان

کسب رتبه دوم مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان