مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-06اقتصادي

تولید بیش از یک میلیون تنی محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تولیدات کلی کشاورزی استان در بخش زراعت، باغات، شیلات و تولیدات گلخانه ای یک میلیون و 480 هزار و 724 تن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عطالله ابراهیمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: کشاورزان و عشایر تولیدکنندگان خاص در کشاورزی هستند که امنیت غدایی ما به تولیدات آن ها بستگی دارد.

رییس سارمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تولیدات کلی بخش کشاورزی یک میلیون و 480 هزار و 724 تن است، افزود: در بخش زراعت  938 هزار تن، در بخش باغی 189 هزار تن، در بخش شیلات 22 هزار تن و در تولیدات گلخانه ای و صیفی جات محصول کلی تولید شده سه هزار و 455 تن است که تولید بالغ بر 6 هزار تن قارچ دکمه ای در استان یک نمونه آن است.

وی ادامه داد: درآمد و عایدی در بخش کشاورزی 24 هزار میلیارد تومان است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در بخش امور اراضی سیاست ما اجرای قانون رفع تداخلات اراضی و اجرای کاداستر در بخش کشاورزی است که اولویت دارد، هم چنین حفظ یکپارچگی اراضی، تداوم تولید و امنیت غدایی در بخش امور اراضی ضرورت ویژه ای دارد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به بخش تولیدات دامی عنوان کرد: حفظ ذخایر ژنتیکی، پایداری تولیدات دامی، اصلاح نژاد دام بومی به منظور بهره وری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از یک میلیون تنی محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

تولید بیش از یک میلیون تنی محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری