مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-06اقتصادي

رانت اطلاعاتی؛ مشکل اصلی بازار سرمایه / اطلاعات کدال سوخته است!


به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سرمایه از دو ماه گذشته وارد یک دالان نزولی شده و واکنش ضعیفی به اخبار مثبت نشان می دهد، اما در مقابل نسبت به معدود اخبار منفی و شایعات، - رانت اطلاعاتی؛ مشکل اصلی بازار سرمایه / اطلاعات کدال سوخته است! پرویز جلیلی کامجو گفت: بازار سهام با مشکل رانت اطلاعاتی رو به رو بوده و بسیاری از اطلاعاتی که در کدال منتشر می شود سوخته است.

به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سرمایه از دو ماه گذشته وارد یک دالان نزولی شده و واکنش ضعیفی به اخبار مثبت نشان می دهد، اما در مقابل نسبت به معدود اخبار منفی و شایعات، آسیب پذیرتر از گذشته شده است.

در این راستا دولت با تصمیمات خلق الساعه و یک شبه سعی در ایجاد روند تعادلی در این بازار دارد که هنوز هیچ یک از این تصمیمات ثمره مشخصی نداشته و گلایه مندی سهامداران همچنان ادامه دارد.

در این میان برخی از صاحب نظران بازار سهام بر این باورند که این بازار با مشکلات ساختاری دست و پنجه نرم می کند و دولت باید برای اصلاح آن اقدامات اساسی تری انجام دهد.

سید پرویز جلیلی کامجو تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: در نوسانات اخیر بازار سرمایه، سازمان بورس و اوراق بهادار برای بهبود اوضاع قوانین و سازوکار های مختلفی را اخذ و ابلاغ کرده است در صورتی که اشکالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانت اطلاعاتی؛ مشکل اصلی بازار سرمایه / اطلاعات کدال سوخته است!

رانت اطلاعاتی؛ مشکل اصلی بازار سرمایه / اطلاعات کدال سوخته است!