مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-06سياسي

الگوهایی چون بابارجب را به جوانان معرفی کنیم/بدهی ما به نسل آینده


سردار علی فضلی بر معرفی شخصیت هایی چون شهید رجب محمدزاده به جوانان تاکید کرد و گفت: پرداختن به زندگی شهدا و جانبازان بدهی ما به نسل آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم آیین رونمایی از کتاب بابا رجب که خاطرات شفاهی همسر شهید رجب محمدزاده است، با حضور سردار سرتیپ علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین همسر و خانواده شهید رجب محمدزاده در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس برگزار شد.

سردار فضلی در این مراسم با تاکید بر ضرورت تکریم و پاسداشت همسران و خانواده های شهدا گفت: ما نمی توانیم بگوییم که رزمندگانی مانند بابا رجب به تنهایی به جبهه رفتند، زیرا همه خانواده این رزمندگان حامی آنها بوده و در واقع در خط مقدم و در جبهه بوده اند تا این رزمندگان بتوانند بخشی از عمر خودشان را برای دین اسلام فدا نمایند.

وی به خانواده جانبازان و مراقبت آنها از جانباران دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جلب رضایت خداوند به غیر از این گونه اعمال نیست.

اگر خون پاک و منزه شهیدان نبود ممکن نبود که ما بتوانیم چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه مسیر شهدا را مسیر سیدالشهدا (ع) دانست و گفت: ما شرمنده خانواده شهدا و جانبازان هستیم و امسال می خواهیم در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از دو می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوهایی چون بابارجب را به جوانان معرفی کنیم/بدهی ما به نسل آینده

الگوهایی چون بابارجب را به جوانان معرفی کنیم/بدهی ما به نسل آینده