مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 22:552020-10-05دانش

آمار جذب هیات علمی در دو وزارتخانه علوم و بهداشت اعلام شد


رییس هیات جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از استخدام حدود 1000 هیات علمی در دانشگاه های وزارت علوم و کمتر از 2000 هیات علمی نیز در دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

- رییس هیات جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از استخدام حدود 1000 هیات علمی در دانشگاه های وزارت علوم و کمتر از 2000 هیات علمی نیز در دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

دکتر محمدعلی کی نژاد در گفت گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب از جذب سالیانه حدود 1000 عضو هیات علمی در دانشگاه های دولتی وزارت علوم خبر داد و اظهار کرد: ما در سال های گذشته تقریبا 1000 عضو هیات علمی جذب کردیم و برای سال جاری نیز حدود 960 نفر به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه های دولتی استخدام خواهیم کرد و مجوز جذب این افراد از سازمان امور اداری و استخدامی کشور کسب شده است.

در واقع بودجه جذب این افراد نیز در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برآورد ما این است که جذب حدود 960 عضو هیات علمی در دانشگاه ها برای امسال کافی باشد و یقین داریم با جذب این افراد تا حدودی نیازهای دانشگاه ها رفع خواهد شد.

رییس هیات جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین در خصوص وضعیت جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در وزارت بهداشت خدمات مختلفی اعم از درمانی و پزشکی نیز ارائه می شود از فارغ التحصیلان دوره های پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جذب هیات علمی در دو وزارتخانه علوم و بهداشت اعلام شد

آمار جذب هیات علمی در دو وزارتخانه علوم و بهداشت اعلام شد