مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-05اجتماعي

بهره مندی 407 زن سرپرست خرمشهری از مستمری ماهانه


رییس اداره بهزیستی شهر خرمشهر گفت: 407 زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خرمشهر به سازمان تأمین اجتماعی برای بهره مندی از مستمری ماهانه بازنشستگی تأمین اجتماعی معرفی و بهره مند شد.

- لیلا هفت جوش در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و دختران خودسرپرست تحت حمایت بهزیستی خرمشهر به منظور بهره مندی از مستمری ماهانه بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی، 407 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این اداره به سازمان تأمین اجتماعی این شهرستان معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه این تعداد بانوان واجد شرایط در سنین بین 18 تا 50 سال سرپرست خانوار بوده و از سال 88 تاکنون سابقه پرداخت حق بیمه از محل دیگری نداشته اند، افزود: علاوه بر پرداخت اعتبارات مربوطه طرح در سال های پیشین، از سال گذشته تاکنون نزدیک به هفت میلیارد و400 میلیون ریال از اعتبارات سازمان بهزیستی استان برای این بانوان زن سرپرست پرداخت شده است.

رییس اداره بهزیستی شهر خرمشهر با تأکید بر اینکه اجرای بهینه، گسترده و فراگیر این طرح تأثیر به سزایی در تأمین آینده زنان خواهد داشت، در ادامه گفت: عدالت اجتماعی، حفظ کرامت انسانی زنان تحت پوشش، ایجاد رفاه و آسایش نسبی برای آنها، تأمین مالی مناسب برای زنان در سن پیری، سالخوردگی و از کار افتادگی از اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 407 زن سرپرست خرمشهری از مستمری ماهانه

بهره مندی 407 زن سرپرست خرمشهری از مستمری ماهانه