مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-05ورزشي

رشد ورزشکاران ایرانی خوب است/عرب رستمی می تواند جزو 8 نفر برتر دنیا شود


ورزشکار لهستانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در ماده پرتاب چکش می گوید: زهرا عرب رستمی می تواند جزو 8 نفر برتر دنیا در ماده پرتاب چکش شود.

- ایسنا/لرستان ورزشکار لهستانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در ماده پرتاب چکش می گوید: زهرا عرب رستمی می تواند جزو 8 نفر برتر دنیا در ماده پرتاب چکش شود.

آرکادیوش روگووسکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته چهارم شدیم که امسال عنوان نایب قهرمانی را کسب کردیم و امیدوارم سال آینده قوی تر کار کنیم و قهرمان شویم.

وی با بیان اینکه هر سال ورزشکاران بهتری به مسابقات دوومیدانی ایران می آیند، اضافه کرد: ورزشکارانی از مدارس و دانشگاه ها به این مسابقات اضافه می شوند و افرادی که سن کمتری دارند رشد و رکوردهای خوبی داشته و من باور دارم اگر همین روند ادامه پیدا کند در مسابقات بین المللی هم می درخشند.

روگووسکی با بیان اینکه از قرارداد و همکاری با تیم پلیمر راضی بوده، افزود: یک تیم و در واقع یک باشگاه بسیار خوب است و بدون شک می تواند در میادین بین المللی همین روند موفقیت آمیز را تکرار کند.

این ورزشکار لهستانی در پاسخ به پرسش ایسنا که آیا پرتاب گری از ایران دیده که بتواند مدال بین المللی کسب کند؟ گفت: یک ماهی که اینجا بودم خیلی نمی توانستم ورزشکاران ایرانی را ببینم و درگیر درگیر کارهای خودم بودم اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد ورزشکاران ایرانی خوب است/عرب رستمی می تواند جزو 8 نفر برتر دنیا شود

رشد ورزشکاران ایرانی خوب است/عرب رستمی می تواند جزو 8 نفر برتر دنیا شود