مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-05اقتصادي

کمبود پارچه تولید ماسک را در کردستان استانی کرده است


معاون صنایع سازمان صنعت و معدن استان کردستان گفت: اگر نیاز پارچه استان کردستان به طور کامل تامین شود علاوه بر تامین نیاز روزانه سطح استان، می توانیم مازاد تولید را به استان های همجوار نیز صادر کنیم.

- ایسنا/کردستان معاون صنایع سازمان صنعت و معدن استان کردستان گفت: اگر نیاز پارچه استان کردستان به طور کامل تامین شود علاوه بر تامین نیاز روزانه سطح استان، می توانیم مازاد تولید را به استان های همجوار نیز صادر کنیم.

پیمان الماسی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 4 پروانه بهره برداری در استان کردستان برای تولید ماسک سه لایه فعال است که در سنندج متمرکز بوده و روزانه حدود 100 هزار عدد ماسک تولید می کنند.

وی افزود: مردم از ابتدا از ماسک های پارچه ای که با چرخ خیاطی تولید می شد استقبال نمی کردند اما از سه ماهه دوم سال جاری، 4 پروانه بهره برداری را در استان با ظرفیت 100 میلیون عدد ماسک سه لایه در سال به بهره برداری رساندیم.

معاون صنایع سازمان صنعت و معدن استان کردستان، با بیان اینکه در حال حاضر مواد اولیه تولید ماسک در ایران فقط در دو شرکت بافتینه ملایر و شرکت بهبود یزد تامین می شود بیان کرد: سازمان صمت استان کردستان واحدهای تولیدی استان را برای فرآیند تامین پارچه و مواد اولیه به وزارتخانه و سازمان حمایت از تولید کننده معرفی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پارچه تولید ماسک را در کردستان استانی کرده است

کمبود پارچه تولید ماسک را در کردستان استانی کرده است