مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-05ورزشي

گردشگران غارعلیصدر طعمه کارتن به دست ها


گویا مدیران گردشگری استان همدان تمایلی به حضور مسافران به مدت طولانی در روستای علیصدر ندارند چراکه همچنان شاهد تبلیغات منفی کارتن به دست ها درباره روستای علیصدر هستیم.

- ایسنا/همدان گویا مدیران گردشگری استان همدان تمایلی به حضور مسافران به مدت طولانی در روستای علیصدر ندارند چراکه همچنان شاهد تبلیغات منفی کارتن به دست ها درباره روستای علیصدر هستیم.

گرچه این روزها ویروس کووید 19 مسافرت کردن را به یک امر غیرممکن تبدیل کرده است و همه مدیران از جمله تیم سلامت، کشوری و لشگری از مردم تقاضا دارند در خانه بمانند و از پذیرفتن مسافر نیز خودداری کنند اما متأسفانه با وجود تصمیم مدیران استان همدان از دو سال گذشته مبنی بر ممانعت از فعالیت کارتن به دست ها برای جذب مسافر گرفته اند، همچنان این افراد در ورودی های شهر فعالیت دارند و هیچ نهادی توان مقابله و منع تبلیغ و جذب مسافر به صورت غیرقانونی توسط این افراد را ندارد.

تنها کاری که مسئولان انجام می دهند ارائه گزارش در جلسات است که همه آنها نیز بی نتیجه مانده است.

به گفته چند تن از اهالی دهکده توریستی علیصدر این کارتن به دست های تبلیغات منزل، در ورودی های همدان علاوه بر جذب مسافر به منازل خود آن هم با قیمت های غیرمنطقی و 10 برابر کرایه منزل در علیصدر، با تبلیغات منفی در باره دهکده توریست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران غارعلیصدر طعمه کارتن به دست ها

گردشگران غارعلیصدر طعمه کارتن به دست ها