مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 06:002020-10-05ورزشي

اسنوکر باز خوزستانی در مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس حضور دارد


رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان گفت: اسنوکر باز خوزستان در مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس مقابل حریفان خود قرار می گیرد.

- مجید شیرین کار در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه پنجمین دوره مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس از بیست و یکم مهرماه امسال در ورزشگاه مارشال آرنا شهر میلتون کینز برگزار می شود، اظهار کرد: حسین وفایی در این رقابت ها شرکت می کند که در مرحله نخست با لوکاس کلیکرز آلمانی روبه رو می شود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقات به مدت یک هفته با یکدیگر رقابت خواهند کرد، افزود: وفایی پیش از این یک بار مقابل لوکاس کلیکرز قرار گرفته بود که موفق شد با نتیجه 4 بر 2 حریف 24 ساله آلمانی را شکست دهد.

رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان با اشاره به اینکه مسابقات آزاد انگلیس دارای رنکینگ جهانی است، بیان کرد: سهیل واحدی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که در گام نخست خود با اوکانر انگلیسی دیدار می کند.

وی یادآور شد: مرحله نهایی دهمین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر قهرمانی خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به میزبانی باشگاه بیلیارد رایان اهواز برگزار شد که امیر فربد خسروی، محمد کاشانی و احسان آرپناهی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنوکر باز خوزستانی در مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس حضور دارد

اسنوکر باز خوزستانی در مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس حضور دارد