مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 20:052020-10-04ورزشي

لبنیات هراز شهرآورد والیبالی مازندران را پیروز شد


تیم والیبال لبنیات هراز آمل از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل هورسان رامسر صف آرایی کرد و شهرآورد مازندرانی والیبال را 3 بر صفر پیروز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تیم والیبال لبنیات هراز امشب در هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در سالن خالی از تماشاگر پیامبر اعظم میزبان هورسان رامسر بود.

شاگردان بهروز عطایی در شهرآورد والیبالی مازندران توانستند در سه ست متوالی حریف خود را از پیش رو بردارند و به سه امتیاز شیرین برسند.

حمزه زرینی، عبدالرضا علیزاده، عادل غلامی و رضا قرا از بازیکنان نام آشنای هراز بودند و در مقابل الکس، برونو گودی دو بازیکن خارجی، مهدی رنجببر، فرهاد نظری افشار و امیر حسینی چهره نامی ترکیب هورسان را شکل دادند.

هراز سه ست متوالی را با امتیازهای (25 بر 17)، (25 بر 20) و (27 بر 25) از آن خود کرده و به چهارمین پیروزی فصل جاری دست یافت.

ست سوم این دیدار بسیار نزدیک و تنگاتنگ دنبال شد تا شاگردان عطایی با استفاده از تجربه و امتیاز میزبانی در روزهای وضعیت قرمز یی و به دور از سالن های ورزشی از طریق تلویزیون و شبکه استانی پای گیرنده ها عملکرد تیم محبوب شان را تماشا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنیات هراز شهرآورد والیبالی مازندران را پیروز شد

لبنیات هراز شهرآورد والیبالی مازندران را پیروز شد