مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 17:052020-10-04سياسي

جزییات پویش راه حسین، راه بهشت در خوزستان


مدیر حوزه های علمیه خورستان، پویش خیرخواهانه راه حسین راه بهشت است را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه های علمیه استان خوزستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع پویش راه حسین، راه بهشت است اظهار کرد: امروز شیوع در خالی کردن مسیر اربعین، طرحی در نظر گرفته شده است تا مردم از زیارت نیابتی اربعین بهره مند شوند بدین شکل که جمعی از طلاب ما که در حوزه علمیه نجف اشرف تحت اشراف آیت الله جزایری مشغول به تحصیل هستند متعهد شدند به نیابت از تمام کسانی که در این پویش مشارکت می کنند، زیارت اربعین را انجام دهند.

بهرام پور با اشاره به این موضوع که مرکز نیکوکاری بهشت که زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان و وابسته به مدیریت حوزه های علمیه خوزستان است، این پویش را اجرا می کند، اظهار کرد: حدود 100 مسجد در این پویش مشارکت می کنند و مساجد دیگر هم می توانند برای مشارکت در این پویش با شماره 09128686990 تماس حاصل کنند.

عموم مردم و شهروندان محترم نیز می توانند کمک های خود را از طریق کد دستوری #14780*6655* و یا به شماره کارت 6037997950180316 ارسال کنند.

مدیر حوزه های علمیه خوزستان عنوان کرد: مرکز نیکوکاری راه بهشت از عید غدیر فعالیت خود را شروع کرد و در دو پویش عید غدیر و قربان قریب به 10 هزار بسته معیشتی بین خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پویش راه حسین، راه بهشت در خوزستان

جزییات پویش راه حسین، راه بهشت در خوزستان