مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 13:552020-10-04سياسي

کمیته سفیران صلح، راهگشایی موثر در صلح میان اصحاب دعوا


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: تشکیل کمیته سفیران صلح در انجمن حمایت از زندانیان می تواند راهگشای بسیار مؤثری در صلح و سازش بین اصحاب دعوا باشد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حیدر آسیایی گزارشی از عملکرد شش ماهه انجمن حمایت زندانیان شیراز ارائه کرد و گفت: در راستای برنامه های تحولی قوه قضاییه، تشکیل کمیته سفیران صلح در این انجمن می تواند راهگشای بسیار مؤثری در صلح و سازش بین اصحاب دعوا باشد و پرونده های زیادی را با استفاده از این ظرفیت مردمی مختومه کرد.

وی افزود: کمیته سفیران صلح و سازش، اولین بار زیر نظر انجمن حمایت زندانیان شیراز کار خود را در استان فارس آغاز کرد و در همه استان ها فعالیت دارند و با برگزاری جلسات مکرر برای دلجویی از خانواده ها و تحصیل رضایت برای زندانیان با هدف جلوگیری از قصاص نفس و جلب رضایت اولیای دم، تاکنون اقدامات انسان دوستانه زیادی در جهت گذشت شاکی و صلح و سازش انجام داده اند.

آسیابی اظهار کرد: از ابتدای امسال این کمیته توانسته رضایت 36 خانواده را در پرونده قصاص نفس و گذشت اولیاء دم اخذ کند و در هفته گذشته با حضور در منزل خانواده مقتول در جهرم، رضایت آن خانواده بزرگوار را جلب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته سفیران صلح، راهگشایی موثر در صلح میان اصحاب دعوا

کمیته سفیران صلح، راهگشایی موثر در صلح میان اصحاب دعوا