مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-04سياسي

بوستان آب و آتش دارای گذر گردشگری شد


گذر گردشگری آب و آتش در هفته تهران و با حضور اعضای شورای شهر، رییس جامعه تورگردانان ایران، رییس جامعه هتلداران کشور، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد و فعالان حوزه گردشگری؛ - 12 مهرماه افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن خلیل آبادی، رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم با اشاره به توسعه گردشگری شهری گفت: معتقدم با تمام سختی ها و موانعی که سر راه حوزه گردشگری وجود دارد باید روی پای خود بایستیم و گردشگری در کشور خصوصاً در کلان شهر تهران باید حرف اول را بزند چراکه این کشور سرشار از تاریخ، فرهنگ و تمدن است و پتانسیل آن را دارد که تمام حوزه های گردشگری را در آن فعال کنیم و توسعه دهیم.

در ادامه احمد مسجدجامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز تهران را حائز ظرفیت های بسیار برای تبدیل شدن به مقصد گردشگری دانست و گفت: اراضی عباس آباد و سایر مراکز تفریحی و گردشگری تهران به همراه موزه ها و… می تواند مقصدی ایده آل برای گردشگران داخلی و خارجی باشد و مجموعه مدیریت شهری در کنار سایر نهادهای مرتبط باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

ابراهیم پورفرج، رییس جامعه تورگردانان ایران منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد را یک منطقه با پتانسیل بالا برای جذب گردشگر دانست و تاکید کرد: وجود چنین مناطق گردشگری علاوه بر اینکه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان آب و آتش دارای گذر گردشگری شد

بوستان آب و آتش دارای گذر گردشگری شد