مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-04اقتصادي

نکات مهم برای مشترکان برق برای پرداخت قبوض الکترونیکی


مشترکان باید به هنگام پرداخت قبض الکترونیک برق، اطلاعات کنتور را با دقت بررسی کنند و در صورت مشاهده مغایرت اطلاعات آن را به شرکت های توزیع اطلاع دهند.

- جی پلاس، طرح ملی قبض سبز با هدف حذف قبض کاغذی و تسهیل در ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان از سال 98 وارد مرحله اجرا شد و به این ترتیب شماره های تماس نزدیک به 36 میلیون مشترک (معادل 98 درصد مجموع مشترکان) جمع آوری شد تا در ارائه قبض پیامکی و ایجاد ارتباط دوسویه با مشترکان مورد استفاده قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ ایجاد هاب متمرکز قبض سبز و بستر رویت و پرداخت صورتحساب های برق به صورت مجازی از مهم ترین اقدام های انجام شده در طرح ملی قبض سبز است.

روش های مشاهده و پرداخت غیرحضوری قبوض شامل استفاده از وب سایت شرکت های توزیع، اپلیکیشن های تلفن همراه، مشارکت 12 سامانه پرداخت الکترونیک (PSP)، سامانه تلفنی 1521، دستگاه های ATM بانک ها و POS فروشگاه ها و نیز دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی بوده است که همچنان در حال توسعه و ارتقای سطح خدمات هستند.

مشترکان برای استفاده بهتر از این خدمت باید چندمورد را به دقت انجام دهند تا در دریافت قبض و پرداخت آن با مشکل رو به رو نشوند.

مشترکان باید نسبت به درج صحیح شناسه قبض دقت داشته باشند، وارد کردن اطلاعات اشتباه می تواند آن ها را با مشکلات رو به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مهم برای مشترکان برق برای پرداخت قبوض الکترونیکی

نکات مهم برای مشترکان برق برای پرداخت قبوض الکترونیکی