مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-04اقتصادي

مشترکان در پرداخت قبض الکترونیک برق دقت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طرح ملی قبض سبز با هدف حذف قبض کاغذی و تسهیل در ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان از سال 98 وارد مرحله اجرا شد و به این ترتیب شماره های تماس نزدیک به 36 میلیون مشترک (معادل 98 درصد مجموع مشترکان) جمع آوری شد تادر ارائه .

- مشترکان به هنگام پرداخت قبض الکترونیک برق با دقت بیشتری اطلاعات قبض را با اطلاعات کنتور بررسی کرده و درصورت مشاهده اطلاعات نادرست آن را به شرکت های توزیع اطلاع دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طرح ملی قبض سبز با هدف حذف قبض کاغذی و تسهیل در ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان از سال 98 وارد مرحله اجرا شد و به این ترتیب شماره های تماس نزدیک به 36 میلیون مشترک (معادل 98 درصد مجموع مشترکان) جمع آوری شد تادر ارائه قبض پیامکی و ایجاد ارتباط دوسویه با مشترکان مورد استفاده قرار گیرد.

ایجاد هاب متمرکز قبض سبز و بستر رویت و پرداخت صورتحساب های برق به صورت مجازی از مهم ترین اقدام های انجام شده در طرح ملی قبض سبز است.

روش های مشاهده و پرداخت غیرحضوری قبوض شامل استفاده از وب سایت شرکت های توزیع، اپلیکیشن های تلفن همراه، مشارکت 12 سامانه پرداخت الکترونیک (PSP)، سامانه تلفنی 1521، دستگاه های ATM بانک ها و POS فروشگاه ها و نیز دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی بوده است که همچنان در حال توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان در پرداخت قبض الکترونیک برق دقت کنند

مشترکان در پرداخت قبض الکترونیک برق دقت کنند