مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-04سياسي

اولین پیست دوچرخه سواری شهمیرزاد افتتاح شد


نخستین پیست دوچرخه سواری مهدی شهر با اعتبار دو میلیارد تومان و به طول هشت هزار متر در شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم بهره برداری از نخستین پیست دوچرخه سواری شهری شهرستان مهدی شهر ظهر یکشنبه به میزبانی شهمیرزاد از توابع مهدی شهر و در زمره دو شهر نمونه گردشگری استان سمنان برگزار شد این پیست به گفته شهرداری شهمیرزاد هشت هزار متر طول دارد و برای ساخت آن دو میلیارد تومان هزینه شده است.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه حضور مردم در این اماکن، افزایش شور و نشاط، شادابی و سلامت را به همراه دارد، گفت: پروژه پیست دوچرخه سواری و میسر پیاده روی سلامت شهمیرزاد، برای سلامت جسم و جان، و همچنین نشاط اجتماعی بسیار ارزشمند است.

عباس گلرو بیان کرد: باید تلاش شود تا پروژه های دیگری در شهر مهم و بین المللی گردشگری شهمیرزاد شروع شود و مردم بتوانند از پتانسیل های بالای این شهر استفاده کنند.

گفتنی است پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی سلامت شهید مدافع سلامت عبدالرضا رودباری نامگذاری شده است.

امروز همچنین مرکز تجاری 28 واحدی شهمیرزاد نیز به وسعت چهار هزار مترمربع و عیانی دو هزار و 400 متر مربع با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پیست دوچرخه سواری شهمیرزاد افتتاح شد

اولین پیست دوچرخه سواری شهمیرزاد افتتاح شد