مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-04سياسي

حرکت موکب امام رضا(ع) مریانج به سوی کمک های مومنانه/ اهدای 400 بسته غذایی


مسئول موکب امام رضا(ع) شهر مریانج گفت: فعالیت های موکب امام رضا(ع) در اربعین سال جاری سمت و سوی کمک های مومنانه به خود گرفته تا پیام این روز بزرگ به فراموشی سپرده نشود.

- نادر پورسبزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت های موکب امام رضا(ع) شهر مریانج در ایام اربعین اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت سفر به عراق در ایام اربعین، این موکب به جای حرکت به سمت کربلا، در حال حرکت به سوی کمک های مومنانه است.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا در شب اربعین، 400 بسته غذایی را بین خانواده های نیازمند توزیع کنیم تا نشان دهیم راه اربعین و مکتب آن هنوز باز است.

مسئول موکب امام رضا(ع) شهر مریانج گفت: تمهیدات و برنامه‎ریزی ها انجام شده و اعضای موکب در حال تهیه و بسته بندی اقلام این سبدها هستند تا با یاری خداوند متعال بتوانیم یاریگر خانواده های نیازمند باشیم.

وی از خدمات موکب امام رضا(ع) در شهر کربلا سخن گفت و یادآور شد: این موکب به مدت 6 سال در شهر کربلا طی 10 روز پذیرای زائران حضرت اباعبدالله(ع) بوده که امسال در راستای فرمایشات رهبری و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا در ایران مانده و فعالیت های خود را در راستای کمک های مومنانه برنامه ریزی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت موکب امام رضا(ع) مریانج به سوی کمک های مومنانه/ اهدای 400 بسته غذایی

حرکت موکب امام رضا(ع) مریانج به سوی کمک های مومنانه/ اهدای 400 بسته غذایی