مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-04اقتصادي

تا 20 سال آینده بخش عمده ای از جمعیت سالمند خواهند بود


از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای تهیه ملزومات پیشگیری از این بیماری به ازای هر نفر مبلغ یک میلیون تومان به حساب مراکز نگهداری از سالمند واریز شده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای تهیه ملزومات پیشگیری از این بیماری به ازای هر نفر مبلغ یک میلیون تومان به حساب مراکز نگهداری از سالمند واریز شده است.

اسداله حیدری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه 10 درصد جمعیت استان را سالمندان تشکیل می دهند، اظهار کرد: طبق طرح تحول جمعیتی تا 20 سال آینده، بخش عمده ای از جمعیت استان را سالمندان تشکیل می دهند به همین دلیل از حالا برای آنها برنامه ریزی کنیم تا در آینده به مشکل مواجه نشویم.

حیدری با اشاره به اینکه باید امکانات رفاهی، بهداشتی و درمانی را برای این افراد گسترش و در دسترس قرار دهیم، ادامه داد: یکی از اولویت های قابل پیگیری مناسب سازی در حوزه زیرساخت های اجتماعی، مبلمان شهری، پارک ها و اماکن عمومی است.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط در بین جامعه سالمندی هم اهمیت به سزایی دارد، توضیح داد: در همین راستا دو مرکز فرزانگان با کمک خود افراد سالمند در استان البرز راه اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه بهزیستی مجوز تاسیس خانه حمایتی و توانبخشی سالمندان را نیز صادر می کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 20 سال آینده بخش عمده ای از جمعیت سالمند خواهند بود

تا 20 سال آینده بخش عمده ای از جمعیت سالمند خواهند بود