مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-04سياسي

انتقال پایتخت از تهران شعاری و غیرقابل اجراست


انتقال پایتخت از تهران، صرف نظر از شعاری بودن، ایده ای غیرقابل اجرا و به لحاظ تامین منابع و مشکلات زیرساختی، - رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتقال پایتخت از تهران، صرف نظر از شعاری بودن، ایده ای غیرقابل اجرا و به لحاظ تامین منابع و مشکلات زیرساختی، پاک کردن صورت مساله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه علنی امروز این شورا با تبریک پیروزی مسابقه پرسپولیس تهران در مقابل النصر سعودی گفت: این پیروزی را که در جدالی نابرابر بود به همه ایرانیان تبریک می گوییم و آرزوی موفقیت نماینده کشورمان را در فینال آسیا داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز سیزدهم مهر، روز نیروی انتظامی و آغاز هفته نیروی انتظامی است، آغاز این هفته را به تمامی خدمتگزاران حوزه امنیت و نظم عمومی تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد، کارکرد و عملکرد پلیس که تعامل و ارتباط تنگاتنگی با مدیریت شهری نیز دارد، روندی مثبت و بهبودی کیفی و کمی را شاهد باشد و کمبودهای زیرساختی حوزه انتظامی با همکاری مدیریت شهری برطرف شود.

هاشمی با بیان اینکه فردا (دوشنبه) در تقویم روز تهران نامگذاری شده است، اظهار داشت: از 235 سال قبل که تهران عملاً به عنوان مرکز حکومت قاجار تعیین شد، در مقیاس شهرهای کهن جهان زمان زیادی سپری نشده است، بخصوص که 113 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پایتخت از تهران شعاری و غیرقابل اجراست

انتقال پایتخت از تهران شعاری و غیرقابل اجراست