مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 13:302020-10-03ورزشي

مراسم دهه دوم ماه صفر در آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی برگزار می شود


مراسم عزاداری دهه دوم ماه صفر در آستان مقدس امام زادگاه عینعلی و زینعلی با سخنرانی حجت الاسلام سرلک و حاج مرتضی طاهری برگزار می شود.

- مراسم عزاداری دهه دوم ماه صفر در آستان مقدس امام زادگاه عینعلی و زینعلی با سخنرانی حجت الاسلام سرلک و حاج مرتضی طاهری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مزینانی مدیرعامل آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی علیهم السلام در تشریح برنامه های عزاداری دهه دوم ماه صفر گفت: با توجه به استقبال زائران و مجاوران این آستان از برنامه های ماه محرم، برگزاری برنامه های دهه دوم را با دعوت از سخنرانان و مداحان برجسته در دستور کار کمیته فرهنگی آستان قرار دادیم.

وی اظهار کرد: مراسم دهه دوم ماه صفر در این آستان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سرلک و با مداحی حاج مرتضی طاهری برگزار می شود.

مهدی مزینانی با بیان جزییات این مراسم افزود: این مراسم به مدت به مدت 4 شب از یکشنبه مورخ 13 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می شود و تا شب اربعین ادامه خواهد یافت.

مزینانی با تاکید بر رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی و ضوابط سازمان اوقاف و امور خیریه در کلیه برنامه های آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی گفت: کلیه برنامه های عزاداری، کلاس های آموزشی، برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این آستان با رعایت کامل اصول و پروتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم دهه دوم ماه صفر در آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی برگزار می شود

مراسم دهه دوم ماه صفر در آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی برگزار می شود