مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 13:002020-10-03دانش

چگونگی فعالیت NGOها در دوران همه گیری کرونا


چگونگی فعالیت موسسات مردم نهاد (NGOها) در همه گیری کرونا، توسط محققان مرکز تحقیقات مدیریت رفاه اجتماعی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مورد بررسی قرار گرفت.

- چگونگی فعالیت موسسات مردم نهاد (NGOها) در همه گیری کرونا، توسط محققان مرکز تحقیقات مدیریت رفاه اجتماعی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مروئه وامقی، رییس مرکز تحقیقات مدیریت رفاه اجتماعی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اعلام این خبر گفت: با این فعالیت پژوهشی میدانی که به سفارش موسسه نیکوکاری دکتر مجتبی معین اجرا شده و در مرحله پایانی قرار دارد، چگونگی فعالیت موسسات و تشکل های غیردولتی (NGO ها) و انواع خدمات این موسسات به گروه های آسیب پذیر جامعه همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشورمان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: برای دستیابی به مجموعه اقدامات و چالش هایی که از اسفندماه سال گذشته و همزمان با همه گیری کرونا در ارائه خدمات موسسات نیکوکاری و خیریه غیردولتی به گروه های آسیب پذیر وجود داشته، با بیش از 33 نفر از 24 موسسه مردم نهاد، گفت وگو شده و تمامی مطالب مورد بررسی و ارزیابی های علمی و تخصصی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی فعالیت NGOها در دوران همه گیری کرونا

چگونگی فعالیت NGOها در دوران همه گیری کرونا