مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-03اقتصادي

بخش خصوصی پای کار جهش تولید/ اسکله های قشم بر رود «کارون» شناور می ‎شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مهدی زارع در آیین رونمایی از آخرین دستاوردهای شرکت مکین دریای قشم در صنعت تولید اسکله های فلزی شناور اظهار داشت: در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون جهش تولید و اقتصاد مقاومتی هشت پانتون اسکله فلزی با توان تماما ایرانی با 90 درصد پیشرفت در آخرین مراحل تولید قرار دارد.

وی افزود: طراحی، تولید و نصب این اسکله ها به ارزش ریالی 97 میلیارد ریال توسط متخصصان ایرانی انجام و این مهم مانع از خروج 300 هزار دلار ارز به نرخ زمان عقد قرارداد در سال 98 از کشور شده است.

  مدیرعامل مکین دریا قشم میزان اشتغال مستقیم طرح را 70 نفر عنوان و تصریح کرد: هشت پانتون تولیدی جزیره قشم انتهای آبانماه امسال در چهار نقطه رود کارون در خرمشهر نصب می شود.

زارع ادامه داد: کلیه مواد اولیه پروژه از تولیدات داخلی تامین شده و پس از نصب علاوه بر توسعه زیرساخت های گردشگری و رونق بخشی به این صنعت در خرمشهر، برای 100 نفر نیروی کار مستقیما شغل ایجاد می کند.

  وی تولید اسکله های آلومینیومی را از دیگر تخصص های ملی فعالسازی شده در مکین دریا برشمرد و اضافه کرد: دستاوردهای این تخصص در نوار ساحلی جنوب و شمال کشور نظیر اسکله های صیادی ریگو قشم، چاه پهن بوشهر و گرزه هرمزگان که با روش مهاربندی منحصر به فرد در خاورمیانه به وسیله بازو نصب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی پای کار جهش تولید/ اسکله های قشم بر رود «کارون» شناور می ‎شوند

بخش خصوصی پای کار جهش تولید/ اسکله های قشم بر رود «کارون» شناور می ‎شوند