مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-03سياسي

مقصودی: انتقال پایتخت تا 4 سال آینده محقق نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری داشجو، فاطمه مقصودی در خصوص موضوع انتقال پایتخت گفت: تحقق این امر ضمن تمرکز زدایی موجب تسهیل در امور جاری می شود، - عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی سیاسی و اداری کشور گفت: در صورتی می توان انتقال پایتخت را به نتیجه رساند که به خوبی مطالعه و کارشناسی های لازم انجام شود، اما با توجه به شرایط موجود، انتقال پایتخت به عمر مجلس یازدهم قد نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری داشجو، فاطمه مقصودی در خصوص موضوع انتقال پایتخت گفت: تحقق این امر ضمن تمرکز زدایی موجب تسهیل در امور جاری می شود، اما ساز و کار انتقال پایتخت باید مشخص باشد.

عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی سیاسی و اداری کشور ادامه داد: همه موافق انتقال پایتخت سیاسی، اداری، اقتصادی و فرهنگی هستیم، اما قبل از اقدام، نیاز به مطالعات دارد.

به همین دلیل نمی توان به صورت فوری تصمیمی را اتخاذ و شتاب زده به عمل کنیم.

عضو کمیسیون شورا ها مجلس یازدهم بیان کرد: اگر انتقال پایتخت از تهران به مکانی دیگر در گذشته انجام نشده، دلیل آن عدم همت لازم در این زمینه است.

وی تاکید کرد: در صورتی می توان انتقال پایتخت را به نتیجه رساند که به خوبی مطالعه و کارشناسی انجام شود و در بلند مدت می توان انتظار اتفاقات مثبتی را داشت و گمان نمی کنم حتی انتقال پایتخت به عمر مجلس ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصودی: انتقال پایتخت تا 4 سال آینده محقق نمی شود

مقصودی: انتقال پایتخت تا 4 سال آینده محقق نمی شود