مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-03حوادث

کلاهبرداری با تخفیف!


رییس پلیس فتای استان زنجان از کلاهبرداری با تخفیف ویژه و اعلام قیمت های بسیار پایین خبر داد و گفت: سودجویان و مجرمان در ایام مختلف و به بهانه های گوناگون به دنبال کلاهبرداری و انجام اعمال مجرمانه خود هستند.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کارشناسان فنی و متخصص پلیس فتا به صورت 24 ساعت فعالیت های انجام شده در فضای مجازی را رصد می کنند و در صورت مشاهده هرگونه اقدام خلاف قانون، با هماهنگی مراجع قضایی اقدامات لازم و قانونی را انجام می دهند.

رییس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه امروزه فضای مجازی وارد زندگی بسیاری از خانواده ها به ویژه جوانان شده است، افزود: سهولت دسترسی سبب شده گروه های کثیری از افراد بدون داشتن آگاهی و اطلاعات دقیق وارد فضای مجازی شوند که البته تبعاتی داشته و موجب بروز مشکلاتی هم شده است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس فتا به صورت 24 ساعته فضای مجازی را رصد می کند تصریح کرد: در همین راستا تخلفات بسیاری هم روی می دهد.

آدینه لو با اشاره به شیوه های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی گفت: اخیرا کلاهبرداری از طریق سایت های واسط فروش افزایش یافته است.

وی گفت: به همین خاطر از شهروندان درخواست داریم که با شناخت شگردهای کلاهبرداری با کسانی که این کار را انجام می دهند وارد معامله ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با تخفیف!

کلاهبرداری با تخفیف!