مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 20:252020-10-01سياسي

مسئولان نهاد در دانشگاه روحیه تحول خواهی را در خود تقویت کنند


معاون منابع انسانی نهاد رهبری در دانشگاه ها با اشاره به اینکه تحول خواهی و تحول سازی، یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: البته برخی از مسئولان نهاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ به نقل از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام مهدی میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: تغییر و تحولات در دانشگاه آزاد اسلامی، سطح انتظارات از این دانشگاه را افزایش داده است، از همین رو وظیفه سنگینی بر دوش این دانشگاه قرار دارد.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، شجره طیبه ای است که منشا برکات و خیرات بسیار زیادی است.

با وجود تمامی ضعف ها و مشکلات اما اقدامات بسیار خوبی از سوی نهاد انجام شده است.

میراحمدی با اشاره به اینکه تحول خواهی و تحول سازی، یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ادامه داد: در تحول خواهی توانمندیم و دارای روحیه تحول خواهی هستیم که این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: البته برخی از مسئولان نهاد، روحیه تحول خواهی ندارند و از وضع موجود راضی هستند؛ درحالی که مسئولان نهاد رهبری وظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان نهاد در دانشگاه روحیه تحول خواهی را در خود تقویت کنند

مسئولان نهاد در دانشگاه روحیه تحول خواهی را در خود تقویت کنند