مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 14:202020-10-01حوادث

دو برادر متهم به قتل مرد پژوسوار در مشهد


دو برادر که با همدستی یک زن خیانتکار، شوهر او را برای رسیدن به خوشبختی و پول و ثروت به طرز فجیعی کشته بودند، هنگام بازسازی صحنه قتل، همه رویاها و آرزوهایشان را فقط یک سراب دانستند که برای خوشبختی خیالی، زندگی خودشان را تباه کرده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، دو برادر 29 و 22 ساله که به اتهام قتل مرد پژوسوار در مشهد دستگیر شده اند، درحالی برای بازسازی صحنه جنایت به محل وقوع قتل هدایت شدند که به دستور قاضی ویژه قتل عمد، زن 40 ساله نیز در محل حضور داشت تا جزییات تکان دهنده قتل شوهرش را بازگو کند.

سه متهم این پرونده جنایی که با طرح نقشه ای هولناک مرد 44 ساله را به بهانه رفتن نزد یک رمال، به قتلگاه کشانده و او را به طرز وحشتناکی کشته بودند، درحالی که حلقه های قانون دستان شان را می فشرد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به شهرک شهید رجایی مشهد (قلعه ساختمان) هدایت شدند و در مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفتند تا زوایای پنهان این جنایت را فاش کنند.

ابتدا سرهنگ ولی نجفی (افسر پرونده) به بیان خلاصه ای از محتویات پرونده و اقاریر متهمان در مراحل بازجویی پرداخت و چگونگی دستگیری 48 ساعته عاملان جنایت را شرح داد.

سپس سجاد متهم 29 ساله با دستور قاضی احمدی نژاد در مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت و در حالی که از شدت ندامت اشک هایش سراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برادر متهم به قتل مرد پژوسوار در مشهد

دو برادر متهم به قتل مرد پژوسوار در مشهد