مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-01بين الملل

کیم در نامه ای به شی جینپینگ متعهد به حمایت کامل از چین شد


خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (پنج شنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی در پیامی به رییس جمهوری چین بار دیگر بر حمایت ثابت و تغییر ناپذیر کشورش از پکن تاکید کرد.

- خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (پنج شنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی در پیامی به رییس جمهوری چین بار دیگر بر حمایت ثابت و تغییر ناپذیر کشورش از پکن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA در گزارشی اعلام کرد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در این پیام به شی جینپینگ، رییس جمهوری چین همچنین تاکید کرد که او و جمهوری دموکراتیک خلق کره شمالی به طور ثابت و تغییر ناپذیری در کنار رییس جمهوری، حزب کمونیست و مردم چین در مبارزه برای تحقق بخشیدن به هدف مشترک دفاع و تجلیل سوسیالیسم بدست آمده به قیمت خون خواهند ایستاد.

در ادامه این گزارش آمده است: این پیام مورخ اول اکتبر سال 2020 به منظور تبریک به رهبر چین به مناسبت هفتاد و یکمین سالروز تاسیس چین و حزب کمونیستش ارسال شد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی افزود: در این پیام آمده است که مردم چین طی 71 سال گذشته پس از تولد چین نوین، موفقیت های چشم نوازی را در این بازسازی سوسیالیستی تحت هدایت سرسختانه حزب کمونیست چین به ثبت رسانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیم در نامه ای به شی جینپینگ متعهد به حمایت کامل از چین شد

کیم در نامه ای به شی جینپینگ متعهد به حمایت کامل از چین شد