مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:302020-10-01بين الملل

موضع جدید کرملین درباره قره باغ و پاسخ به اتهام زنی ناوالنی


سخنگوی کرملین تاکید کرد، رییس جمهوری روسیه و اعضای شورای امنیت ملی این کشور در نشست امروز (پنج شنبه) به خطر جدی در حال ظهور در منطقه ناگورنو-قره باغ به خاطر استقرار شبه نظامیان از سوریه و لیبی در این منطقه اشاره کردند.

- سخنگوی کرملین تاکید کرد، رییس جمهوری روسیه و اعضای شورای امنیت ملی این کشور در نشست امروز (پنج شنبه) به خطر جدی در حال ظهور در منطقه ناگورنو-قره باغ به خاطر استقرار شبه نظامیان از سوریه و لیبی در این منطقه اشاره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: شرکت کنندگان در این نشست به خطر جدی در این منطقه در رابطه با انتقال شبه نظامیان از سوریه و لیبی به منطقه ناگورنو-قره باغ اشاره کردند.

وی افزود: در این نشست ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و شورای امنیت ملی کشور همچنین درباره همکاری با کشورهای همسایه صحبت کردند که به گفته پوتین این موضوع یکی از اولویت های سیاست خارجه روسیه محسوب می شود.

پسکوف همچنین اظهار کرد: پوتین به شورای امنیت ملی روسیه گفت که بیانیه مشترکی را درخصوص منطقه ناگورنو-قره باغ با رهبران آمریکا و فرانسه آماده می کند.

وی تاکید کرد: این جلسه عمدتا بر وضعیت موجود در امتداد خط تماس در قره باغ متمرکز بود و شرکت کنندگان در این مذاکرات نگرانی خود را نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع جدید کرملین درباره قره باغ و پاسخ به اتهام زنی ناوالنی

موضع جدید کرملین درباره قره باغ و پاسخ به اتهام زنی ناوالنی