مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-01ورزشي

افتتاح دفتر انجمن کوراش مازندران/لیگ برتر کوراش برگزار می شود


دفتر انجمن کوراش استان مازندران با حضور مسئولان در شهرستان نور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه نور بعدازظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح دفتر انجمن کوراش استان مازندران، ورزش را یکی از مصادیق اقتدار و عزت اسلام و جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت: عزت و سربلندی در سایه روح بزرگ و سلامت جسم تحقق پیدا می کند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: از فرهنگ عاشورا می آموزیم که انسان باید دارای روح متعالی باشد، آن چنان که سید الشهدا برای عزت آفرینی و زنده نگه داشتن اسلام، روح متعالی خود را در رویایی با دشمن توانست به صحنه بیاورد.

وی افزود: از سوی دیگر ایران اسلامی نیز در سایه تمدن و پیشینه خود، از اولین ملت هایی بود که اسلام را پذیرفت و این عزت و سربلندی را ارج نهادند و در کانون این تمدن، اقتدار، عظمت و بالندگی در سایه نیرومند بودن روح و جسم تحقق پیدا کرده است.

علی اکبر بهادری رییس انجمن کوراش استان مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی استقرار دفتر انجمن کوراش استان مازندران در شهرستان نور، ارتباط و دسترسی آسان تر ورزشکاران، داوران و مربیان مرتبط با این انجمن از سمت غرب و شرق استان بیان کرد و گفت: وجود قهرمانان بین المللی در این شهرستان همچون ابراهیم قجر قهرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر انجمن کوراش مازندران/لیگ برتر کوراش برگزار می شود

افتتاح دفتر انجمن کوراش مازندران/لیگ برتر کوراش برگزار می شود