مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-01اقتصادي

افزایش 40 % فروش اینترنتی در اصفهان بعد از کرونا


همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، 40 درصد فروشگاه‌های خرید و فروش اینترنتی در سطح این استان افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حمید باقری روز پنجشنبه در حاشیه نشست معارفه سرپرست اداره پست اردستان بیان کرد: 140 درصد ترافیک از سوی دیگر در بحث تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی افزایش پیدا کرد که این بی‌نظیر است.

وی با اشاره به فعالیت‌های پست در دوران شیوع کرونا و نقش آن در کاهش ترددهای شهری افزود: رویکرد پست در دنیا از حالت نامه و سند خارج شده و به سمت بسته و امانت رفته است و ما هم در صدد هستیم بتوانیم خدمات نیابتی سایر سازمان‌ها را نیز انجام بدهیم.

مدیرکل پست استان اصفهان اظهار داشت: همزمان با شیوع کرونا به این جمع بندی رسیدیم که مردم نیاز دارند تا به جای اینکه آنها به واحدهای پستی مراجعه کنند، ما به آنها مراجعه کنیم؛ یک نیروی نامه‌رسان در سطح شهر تردد می‌کند، دست‌کم در روز می‌تواند 300 ترافیک شهری را کاهش دهد و از این رو چرا مردم باید به دفاتر مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: بخشی از کار البته در حوزه رهسپاری و پذیرش به دفاتر پیشخوان برون‌سپاری شده اما یک ناوگان موضع، زحمتکش و امانتداری داریم که بسته‌ها را به صورت مویرگی توزیع می‌کنند و سایر بخش‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، فاقد آن هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 % فروش اینترنتی در اصفهان بعد از کرونا

افزایش 40 % فروش اینترنتی در اصفهان بعد از کرونا