مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-01اقتصادي

پرداخت وام 10 میلیونی به 8 هزار نفر از مدافعان سلامت


مدیرعامل سازمان اقتصاد اسلامی، از پرداخت وام 10 میلیون تومانی بدون کارمزد به 8 هزار نفر از کادر درمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کلانشهر تهران، ضمن تشکر از سازمان اقتصاد اسلامی، ابراز امیدواری کرد که در سایه امضای این تفاهم نامه شاهد برنامه های تشویقی دیگری برای جامعه عالی قدر کادر درمان باشیم.

در بخش دیگری از این نشست، علاءالدین میرمحمد صادقی رییس هیات مدیره سازمان اقتصاد اسلامی ضمن آرزوی سلامت و رفع بلا برای مردم کشور و جامعه اسلامی از زحمات ارزشمند کادر درمان قدردانی کرد.

وی همکاری با جهادگران سلامت را وظیفه این سازمان دانست و یادآور شد: از ابتدای تاسیس این سازمان تا کنون بیش از ده ها هزار نفر از این سازمان بهره گرفته اند و این سازمان در ارائه خدمت به کشور توفیقات زیادی داشته است.

در ادامه این نشست عبداله فرجی مدیرعامل سازمان اقتصاد اسلامی نیز با بیان اینکه طبق این تفاهم نامه 8 هزار نفر از کادر درمان وامی به مبلغ 10 میلیون تومان بدون کارمزد دریافت می کنند، هدف این سازمان را ترویج وام قرض الحسنه ذکر کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار صندوق قرض الحسنه تحت نظارت این سازمان در حال فعالیت هستند، گفت: سازمان اقتصاد اسلامی، در مرحله اول آمادگی پرداخت 5 هزار وام به کادر درمان را دارد، همچنین با اعلام آمادگی چند صندوق تحت نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام 10 میلیونی به 8 هزار نفر از مدافعان سلامت

پرداخت وام 10 میلیونی به 8 هزار نفر از مدافعان سلامت