مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-01اقتصادي

ضربه مهلک کرونا به زیلوبافان میبد/ محور گردشگری یزد تقویت می شود


فرماندار میبد از شهرستان میبد به عنوان یکی از محورهای مهم گردشگری استان یزد یاد کرد و گفت: این محور با توسعه زیرساخت ها و فعالیت فعالان گردشگری بعد از شیوع کرونا تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فلاح در بازدید یک روزه جمعی از خبرنگاران مرکز استان یزد از شهرستان های میبد و اردکان با اشاره به اینکه میبد یک شهر صنعتی است و 20 هزار نفر در این بخش مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: اغلب افراد بیکار در این شهرستان نیروهای تحصیلکرده هستند.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری میبد اکنون هفت درصد است، افزود: در میبد برای کارگران عادی یا افرادی که تمایل به کار در کارخانجات صنعتی داشته باشند، همیشه شرایط کار فراهم است و مشکل ما در زمینه اشتغال نیروهای متخصص و تحصیلکرده است.

فلاح با بیان اینکه البته صنعتی بودن میبد، مشکلاتی نیز برای مردم این شهرستان به دنبال داشته که از آن جمله می توان به آلاینده ها اشاره کرد، افزود: اکنون اتفاقات خوبی در این زمینه در حال وقوع است و از دانش و فناوری روز برای کاهش آلاینده ها در بسیاری از واحدها استفاده می شود.

فرماندار میبد ادامه داد: اکنون اغلب کارخانجات کاشی به سیستمی مجهز هستند که غبار متصاعد شده در هوا به صورت غبار آب به حوضچه ها باز می گردد و تبدیل به دوغاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه مهلک کرونا به زیلوبافان میبد/ محور گردشگری یزد تقویت می شود

ضربه مهلک کرونا به زیلوبافان میبد/ محور گردشگری یزد تقویت می شود