مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-01حوادث

کشف 885 کیلو انواع مواد مخدر در کردستان/دستگیری1667 نفر در ارتباط با مواد مخدر


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: 885 کیلو انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرامرز شاکری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سنندج، از دستگیری یک هزار و 668 نفر از افراد مرتبط با مواد مخدر طی سال جاری خبر داد و اظهار کرد: 53 نفر از این تعداد قاچاقچی مواد مخدر، 535 نفر خُرده فروش، 57 نفر توزیع کننده و مابقی مربوط به سایر جرایم مواد مخدر بوده اند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان اضافه کرد:2 باند مواد مخدر در این مدت شناسایی و منهدم شده است.

شاکری با بیان اینکه 89 خودرو و موتورسیکلت از کسانی که به تولید و توزیع مواد مخدر مشغول بوده اند توقیف شده است، عنوان کرد: 885 کیلو انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

به گفته وی، 80 درصد کشفیات مواد مخدر مربوط به تریاک، هفت درصد حشیش و مابقی سایر مواد مخدر شامل صنعتی و روانگردان ها بوده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان از  تشدید اقدامات مقابله ای در استان خبر داد و گفت: برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده از معتادان متهاجر به صورت ویژه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 885 کیلو انواع مواد مخدر در کردستان/دستگیری1667 نفر در ارتباط با مواد مخدر

کشف 885 کیلو انواع مواد مخدر در کردستان/دستگیری1667 نفر در ارتباط با مواد مخدر