مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-01فرهنگي

دنباله «شیرشاه» ساخته می شود


«بری جنکینز» خالق فیلم های موفق «مهتاب» و «اگر خیابان بیل می توانست حرف بزند»، کارگردانی فیلم سینمایی «شیرشاه» را بر اساس نسخه محبوب انیمیشنی برعهده گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی ، سومین دنباله شیرشاه به کارگردانی بری جنکینز ساخته می شود.

جنکینز در مورد انتخابش برای بازسازی این انیمیشن محبوب گفت: در طول دهه 90، من با این شخصیت های شیرشاه زندگی می کردم و به خواهرم کمک کردم تا دو پسر کوچکش را بزرگ کند.

 داشتن فرصتی برای همکاری با دیزنی برای روایت این داستان باشکوه از دوستی، عشق و همدلی در روح محلی آفریقا رویایی است که به حقیقت می پیوندد.

این فیلم البته دنباله فیلم بازسازی فوتورئالیست شیرشاه سال 2019 است تا نسخه انیمیشنی سال 1994.

نسخه سال گذشته میلادی را جان فاورو کارگردانی کرد و به موفقیتی چشمگیر دست یافت و توانست در گیشه جهانی نیز یک و نیم میلیارد دلار فروش داشته باشد.

دیزنی تاریخ انتشار این دنباله را اعلام نکرده است.

با وجود شرایط بغرنج بیماری کووید 19 و برنامه کاری فشرده و متراکم آقای جنکینز، حتی تاریخ آغاز تولید جلوه های سنگین بصری فیلم نیز مشخص نیست.

منابع می گویند که فیلم جدید تا حدی به سال های اولیه موفاسا سلطان، پدر سیمبا که مرگ او جنبه احساسی فیلم اول و بازسازی آن را شکل داد، خواهد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنباله «شیرشاه» ساخته می شود

دنباله «شیرشاه» ساخته می شود