مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-01فرهنگي

همه درد دل های یک دانشجو/تئاتر قربانی سوءمدیریت فرهنگی


دبیر یازدهمین جشنواره مونولوگ با اعلام معلق شدن این جشنواره به دلیل همه گیری کرونا، دغدغه های خود را برای برگزاری آن، وضعیت نابسامان آموزش تئاتر در دانشگاه های هنری، - سوءمدیریت در بخش های گوناگون تئاتر و .

مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین پور ابولی در گفتگویی بزرگترین معضل تئاتر کشور را سوء مدیریت و عدم درک کافی مدیران از اقتضائات و کاربردهای این هنر دانست و گفت: در دانشگاه هنر، در حوزه تئاتر و سامان دهی وضعیت آن دچار سوءمدیریت هستیم و حتی برخی از متولیان فرهنگی دانشگاه هنر در جریان نیستند که مقوله ای به نام مونولوگ چیست و چه کاربردهایی دارد.

او با ارایه توضیحاتی درباره گذشته و شرایط حال این جشنواره افزود: در حال حاضر بعد از برگزاری ده دوره جشنواره، در دوره یازدهم و معلق جشنواره مونولوگ به سر می بریم.

این جشنواره راه خودش را با کارهای پایان ترم کلاسی یکی از اساتید آغاز کرد و تا به امروز ادامه پیدا کرده و هر روز بزرگتر و تبدیل به یکی از جشنواره های موثر تئاتری شده است.

همچنین بخش های جذاب این جشنواره توسط خود دانشجویان ابداع و اداره شد و این جشنواره از شکل ابتدایی خود گسترش پیدا کرد و الان هم که در وضعیت کرونا معلق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه درد دل های یک دانشجو/تئاتر قربانی سوءمدیریت فرهنگی

همه درد دل های یک دانشجو/تئاتر قربانی سوءمدیریت فرهنگی