مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-30فرهنگي

قصه «گلوله باران» در سوریه می گذرد اما زمان و مکان ندارد


قصه فیلم «گلوله باران» در کشور سوریه می گذرد اما در تدوین آن سعی شده است از زمان و مکان عاری باشد و تا حدودی از قالب جنگی خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین دیدار مستند گلوله باران شامگاه سه شنبه هشتم مهرماه با حضور مرتضی پایه شناس کارگردان، مرتضی شعبانی تهیه کننده، دیگر عوامل فیلم و جمعی از سینماگران و اهالی رسانه در خانه هنرمندان برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم پوستر فیلم گلوله باران از سوی عوامل فیلم و چهره هایی همچون محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مرتضی رزاق کریمی، مجید رجبی معمار مدیرعاملی خانه هنرمندان، حبیب والی نژاد تهیه کننده پیشکسوت، جعفر صانعی مقدم مدیرعامل موسسه هنروتجربه…امضا شد.

در ادامه مرتضی پایه شناس کارگردان اثر گفت: اکثر فیلم هایی که کار کردم برایم اهمیتی نداشت که حتما در سالن سینما دیده شود اما نمایش فیلم گلوله باران در سالن سینما برایم مهم بود و در طول کار به آن فکر می کردم.

از دید من اکران در هنروتجربه برای فروش فیلم نیست و همان طور که از اسم هنروتجربه پیداست فیلم های تجربی و هنری در این گروه نمایش داده می شوند تا در کنار آن نقد و بررسی حول این تجربه ها شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه «گلوله باران» در سوریه می گذرد اما زمان و مکان ندارد

قصه «گلوله باران» در سوریه می گذرد اما زمان و مکان ندارد