مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-30سياسي

«زی زی گولو» و «سنجد» به آرشیو رفته اند/ انحصار خرید خارجی ها


برنامه سازان و مدیران حوزه کودک در نشستی به نقد برخی سیاست ها و چالش های این حوزه پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه روز جهانی کودک اداره کل روابط عمومی رسانه ملی سومین نشست نقد هفتگی خود را به آسیب شناسی برنامه های کودک و نوجوان اختصاص داد.

این نشست با عنوان نقد و بررسی برنامه های کودکان و نوجوانان در آینه رسانه ملی میزبان مقصود نعیمی ذاکر، مدیر پیشکسوت حوزه کودک، برنامه سازانی همچون علی اکبر ذاکری تهیه کننده خاله شادونه ، مجید قناد مجری و تهیه کننده، فاطمه شیرازی مقدم تهیه کننده رنگین کمان و آرزو جعفری روانشناس بود.

در این نشست که آذرمیدخت آذرهوش مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو هم از طریق ارتباط اینترنتی در آن حضور داشت، به موضوعات مهمی در حوزه کودک و نوجوان پرداخته شد اما جای خالی مدیران شبکه پویا در این نشست مشهود بود که با وجود دعوت اداره کل روابط عمومی، در این جلسه حضور پیدا نکردند.

رقابت سخت قهرمان های ایرانی و خارجی برای دلبری کودکانه آذرمیدخت آذرهوش مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو در پاسخ به اولین سوال که چرا کودکان ایرانی همچنان شخصیت های محبوب کارتونی شان را از آثار خارجی انتخاب می کنند و شخصیت های ایرانی نتوانسته اند جایگزین مناسبی باشند؟ گفت: این موضوع از جنبه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زی زی گولو» و «سنجد» به آرشیو رفته اند/ انحصار خرید خارجی ها

«زی زی گولو» و «سنجد» به آرشیو رفته اند/ انحصار خرید خارجی ها