مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-30اقتصادي

کوره های آهک پزی شهرک صنعتی کرمان تهدیدی جدی علیه سلامت عمومی


کوره های آهک پزی موجود در شهرک صنعتی برای سلامت عمومی تهدیدی جدی محسوب می شود لذا ساماندهی و انتقال آنها باید به صورت جدی در دستور کار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یدالله موحد پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه حفظ حقوق بیت المال بیان داشت: بسیاری از بنگاه داران اطلاعات کاملی در خصوص مرز اراضی دولتی و خصوصی در نقاط مختلف شهرها و به خصوص حاشیه شهرها دارند.

وی افزود: بنگاه داران اگر بدانند زمین هایی که خرید و فروش می کنند دولتی هستند و به دلالی یا واسطه گری بپردازند به جرم معاونت در انتقال مال به غیر که جرم سنگینی است تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

رییس کل دادگستری استان کرمان در خصوص ساماندهی شهرک صنعتی گفت: در تعامل با استانداری و توسط معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادستان کار سامان دهی این شهرک در حال پیگیری است.

لزوم پی گیری ساماندهی مناطق حاشیه نشین کرمان موحد تصریح کرد: اقدامات در خصوص ساماندهی بخشی از حاشیه شهر کرمان باید به صورتی پیگیری شود تا به صورت طرحی جامع در سطح کشوری مطرح شود و امکان تعمیم آن به سایر نقاط حاشیه ای نیز به وجود آید.

وی از همت مسئولان اجرایی در امر ساماندهی شهرک صنعتی تقدیر کرد و افزود: گام اول در ساماندهی شهرک صنعتی مشخص کردن اراضی دولتی و خصوصی در این شهرک است که باید سند دار شوند و طرح کاداستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوره های آهک پزی شهرک صنعتی کرمان تهدیدی جدی علیه سلامت عمومی

کوره های آهک پزی شهرک صنعتی کرمان تهدیدی جدی علیه سلامت عمومی